Az MTVA közleménye szerint a 180 perc című műsor a reggel hat és kilenc óra közötti időszak legnépszerűbb adásának bizonyult, és hétköznaponként átlagosan 769 ezerre emelkedett a Déli Krónika hallgatottsága is, amely Magyarország legnépszerűbb rádiós hírműsora. Másfél éves hallgatottsági rekordot állított be a Kossuth Rádió vidékmagazinja, a hajnal öt és hat óra között jelentkező Hajnal-Táj, amit átlagosan 571 ezren választottak. Ez azt jelenti, hogy a hajnalban rádiózók több mint negyven százaléka a közszolgálati adóra hangolt.
A Kossuth Rádió első féléves átlagos hallgatottsága is nőtt 2010 azonos időszakához képest. Az adót 2011. január és június között naponta átlagosan 1 millió 586 ezren választották, 26 ezerrel többen, mint a tavalyi év ezen időszakában. A közleményből kiderül, hogy erősödött a Petőfi Rádió is. Az adó a 15-29 éves, a 18-49 éves és a teljes népesség körében is növelte hallgatottságát 2010 első félévéhez képest. A Magyar Rádió Zrt. 2010 novemberében kinevezett vezetősége szerint mindez arra utal, hogy a műsorsávok fejlesztése, az elindított új műsorok és a közmédia rendszerének összehangolása erősítette a rádió piaci pozícióit.
Forrás: MTI