A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2018 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 20 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely 5 perccel kevesebb, mint egy évvel korábban.
A csökkenés minden korosztályban tapasztalható volt: a 4-17 éves gyerekek tavalyhoz képest 3 perccel, a 18-49 évesek 7 perccel kevesebbet tévéztek egy átlagos napon, míg az 50 felettiek esetében 1 perccel mérséklődött a képernyők előtt töltött idő.
A „hírek, aktuálpolitika, gazdaság” tematika a műsoridőből csak igen csekély, mindössze 3,1%-ban részesül, de a tévénézési időnkből jóval többet – 9,2%-ot – töltöttünk el velük, vagyis lényegében ugyanannyit, mint amennyi időt akciófilmekre és vígjátékokra vagy akár szórakoztató műsorokra fordítottunk.
Forrás: mediainfo.hu