Az eljárás során választja ki az Európai Parlament lehetséges média-partnereit a 2018-2019-es periódusra. AZ EP célja, hogy több éves együttműködést alakítson ki az EP szerepét, tevékenységét bemutatni kívánó média szervezetekkel, a többéves médiatámogatási program céljaival összhangban.
A felhívás neve: „CALL FOR PROPOSALS FOR PARTNERSHIP COMM/FPA/2016 “NEW”
A pályázati felhívás további részletei, jelentkezés
A kiválasztott partnereknek az EP partnerségi keret-megállapodást ajánl, melynek maximális időtartama 4 év, és melynek keretében média-tevékenységük bizonyos elemei uniós társfinanszírozásban részesülnek (a kiírásban meghatározottak szerint).
Az alábbi média-kategóriákból várják a partneri javaslatokat:
– Televízió
– Rádió, és/vagy
– Online média.
A keret-megállapodásokat követően hirdeti meg az EP az egyes támogatási eljárásait, melyekre a keret-megállapodással rendelkező partnerek pályázhatnak. Fontos: a partneri megállapodás során megadott kategóriában kell majd a támogatási eljárásokban is pályázni! A partnerek egyéb tevékenységeket is bevehetnek majdani támogatási pályázataikba, de fő pályázati elem minden esetben a már megadott média-kategória kell, hogy legyen (pl. a televíziós területen elnyert partneri megállapodást követően televíziós projekttel lehet pályázni, amely tartalmazhat online elemeket is).
A jelentkezési határidő a média keret-megállapodásokra: 2018. február 28-a, éjfél.
Forrás: Európai Parlament Tájékoztatási Irodája, Magyarország