Az RTL Klubot működtető társaság egyik vezetőjét ítélte a legbefolyásosabb hazai médiairányítónak a Marketing&Media kommunikációs szaklap és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ). A szakmai zsűri által meghozott, csütörtökön Budapesten bejelentett döntés szerint – a 2008-as indulás óta először – nem Dirk Gerkens, a kereskedelmi csatorna posztjáról nemrégiben távozott vezérigazgató, hanem Vidus Gabriella kereskedelmi igazgató került az M&M Top 50 lista élére.
A lista második helyezettje Bayer József, a Ringier Axel Springer Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, őt követi Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonos-vezérigazgatója, Habony Árpád, a Modern Media Group társtulajdonosa és Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója. Hatodik Mihók Attila, a Mediaworks Hungary Zrt. vezérigazgatója, hetedik Andreas Rudas, az RTL-médiacsoport közép-európai és ázsiai ügyekért felelős regionális alelnöke, egyben március közepe óta a médiacég magyarországi vállalatának ideiglenes vezérigazgatója. A nyolcadik helyen Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója, a kilencediken – Mahir-, Hung-Ister- és Publimont-érdekeltségével – Simicska Lajos, míg a tizediken Simon Zsolt, a TV2-t működtető társaság két társtulajdonos-ügyvezetőjének egyike végzett.
Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője az eseményen elmondta: a másfél tucat szakember által meghozott döntés szempontja volt, hogy az érintett – tulajdonosként vagy menedzserként – mekkora összeg felett rendelkezik, annak elköltésére mekkora hatással van véleménye, személyisége, illetve hogy ezek milyen mértékben változtak az előző évhez képest. Közlése szerint a rangsor talán ebben az évben változott a leginkább: ötven helyezettje között tíz új, míg az első tízbe három újonc került. A 2008-as kezdőcsapatból még 13-an vannak jelen a félszázas csapatban.
Forrás: MTI